Wednesday, February 3, 2010

SELAMAT HARI LAHIR...

Tanggal 7 Februari 198...huhu..dua pasangan bahagia..si suami bernama Ahmad dan si isteri bernama Hajijah..Ummi ku sangat gembira atas kelahiranku..Baby sangat tembab,putih melapak,masih kemerahan2...sampaikan...aku terlalu disayangi oleh dua pasangan ini...UWEK....UWEK...aku memang suke sgt menanggis...sampaikan abah dan ummi x dapat tido malam sebab mahu menjagaku...besarnya pengorbanan ummi n abah..terima kasih melahirkan anak mu yang sangat2 suke mengusik huhu.ketika itu aku sangat ramai peminat huhu malunyer aku...mana x..aku comel katakan...COMEL ke?? hihi..perasan jew.Secara x sengaja aku sangat popular ketika tu..sampaikan ada 1 family ni minat sgt2 kt aku..seorg pasangan muallaf..isterinya..muallaf..dia sering datang kerumah ku untuk bermanja2 denganku...yelah comel katakan...ummi aku kata dalam byk2 anak..aku ni mcm amoi..emm mana x nyer aku sering didatangi,dibawa pergi dgan pasangan tu..hhu...sampai skrg aku masih berhubungan dengan pasangan itu...RINDU kalian...yang best tu...hari lahir ku sering di raikan...haha...kek besar taw..huhu tp skrg aku dah besar...kek pun dah x de waaa....dah duk jauh kan..tp bagiku...tu xpenting..yang penting kasih sayang..tanpa kasih sayang..aku akan mati...hdup ku x ceria..UMMI ABAH...tanpa kamu berdua..kak chik xkan sampai kesini...ketahap ini...kak chik tak mahu hadiah...xmahu kek bertingkat2...dari kamu berdua..yang kak chik mahu..adalah kasih sayang dan perhatian..walaupun kak chik pernah mengecewakan hati kamu...kak chik berusaha mengapai impian yang pernah kamu berdua mahukan...buktinya kak chik da pun dapat gapainya..iringi hari lahir kak chik dengan DOA UMMI N ABAH...kak chik nak hadiahkan kamu berdua dengan kejayaan kak chik setibanya kak chik ke tanah..lahir...KAK CHIK MERINDUI..UMMI N ABAH...maafkan kak chik..kak chik sedang berusaha menjadi apa yang ummi n abah idam2 kan...walaupun jauh disudut hati kak chik..kak chik ada cita2 lain..emm...xpe..kak chik x nk jadi anak DERHAKA..CINTA KU SEKARANG....ADALAH MENJADI PENOLONG ALLAH...mentarbiyyahkan diri dan manusia lain..
.SELAMAT HARI LAHIR DIRI...(NUR JANNAH)

No comments:

Post a Comment