Wednesday, February 10, 2010






8.2.2010.isnin?(12.35 pagi)

Harus Pulang

perkataan pulang telah membuatkan aku resah,gelisah
tapi aku harus pulang..walau apa pun aku...luahkan
kerja?assignment...sedang menantiku...untuk diselesaikan
mudah?bukan mudah..jika kita cepat selesaikan...siaplah
tapi disebaliknya..jika malas,main-main,asyik tido..tak kan siap
kerana aku telah berjanji dan harus kotakan..walaupun aku sedar xsedar
tiada lagi istilah main2...dalam kamus hidupku..
Ummi DAn Abah..manusia yang mengharapkan aku berjaya..
aku harus kotakan..
ummi...Abah dan keluargaku...
Aku janji takkan menghampakan segunung harapan kalian
mindaku...hati ku...sedang sarat membara untuk mengapai impian itu
Iringgi...kejayaanku..dengan DOA kalian..
Doa..aku sangat perlukan..
untuk memberi kekuatan rohaniku..
Aku akan kembali pulang lagi jika tiada arus yang menghalang
pulang...pulang...mahu pulang...
perkataan yang sakit bila didengariku...
Demi kota harapan...aku Redha...Ikhlas terimanya..
Hatiku pasti merindui..suasana tanah air..
Terima kasih semua..hatiku pasti merindui suasana semalam
hari semalam...takkan kembali lagi...
tapi hari esok adalah pasti..
suka x suka..harus di lalui..
yang pasti doa harus diringgi
salam sayang...salam rindu dari hati
moga berjumpa dilain hari
hokkaido..janjinya pasti..
ampun maaf jika dilukai..
terima kasih lain hari jumpa lagi...


P/s...hehe...sempat lgi berpuisi..(kerana aku teringat pada seseorang yang juga minat berpuisi..apa khbrkah dia??) sayonara....see u again

No comments:

Post a Comment