Thursday, February 11, 2010



Khatam Quran



Tiap-tiap malam jumaat rumah ku akan mengadakan bacaan YAASIN dan kenduri tahlil ALHAMDULILLAH..dengan cara macam ni bertambah2 semangatlah qari dan qariah junior untuk mengaji aktiviti macam nie,akan membuatkan qari dan qariah junior bertambah2 tembab...haha sebab tiap2 minggu makan sedap2...terutama adik ku yang sangat montel..si AMIRUL,SYAFIQAH DAN SYURA...3 beradik nie memang agak luar biasa ceria nya...sebab tiap2 minggu dapat makan free..sedap2 pulak 2... aku?jadi tukang tengok lah...jadi tukang dengar...yang geram tu..adik2 suka sangat cerita hal2 yang menyakitkan ati aku contoh..family pergi makan luar lah,pergi holidaylah,pergi tu lah ni lah...sampai hati kau dikkk.. kau buat kak chik jeles...mentang2lah kak chik dh get out dari rumah...huhu... xpe2...nanti kak chik post gambar...heiii kak chik sempat posing2 taw...tempat2 best lak 2...jangan jeles..hihi 2 adikku telah khatam pada usia yang muda..mirul form 1,pika tahun 6....kak chik tabik lah korang..syura?adik jangan malas2 ye...adik nak jadi DR kn? DR bedah lagi...apa2 pun adik kena study rajin2 k...kurang2 kan bercakap..(maklumlah adik aku yang sorang ni becok org nya heheh...dia antara adik yang aku sayang sangat2..suka buat lawak... aku x boleh serius kalau dia ada..nak marah pun tak jadi... emm...rindu kat masakan ummi...td ummi masak kari daging...makan dengan nasi impit..sedap tu...emm waaa.. semoga qari dan qari'ah dapat mengkhatamkan quran dengan jaya nya...jangan malas2 baca ok..salam sayang

No comments:

Post a Comment