Thursday, June 16, 2011

Oh..kenapa awak memilih UNiversity ini?

Dalam hidup ni susah untuk kita dapat iaitu NASIHAT...
dan Dalam hidup ni senang utk kita dapat Kemarahan,cacian dan sekutu dengannya


Teringat kata2 seorang lecturer saya,yang mengajar advancen lithography
saya masih ingat soalan yang dia tanya,kenapa masuk printing? dan kenapa masuk u...
??
soalan pertanyaan yang asing bagi kami AD2303A didalam kelas Bilik C,

kawan2...ditanya 2 soalan tersebut...semua jawapan yang sudah biasa didengari.. termasuklah jawapan saya

Aishah (bukan nama sebenar).kenapa awak masuk jabatan printing? dan kenapa awak masuk U...(Mahu dirahsiakan)

emm...saya banyak emmm dari jawab pertanyaan dia.." secara jujur saya masuk,sebab dekat dengan rumah,hahaah geli hati
kawan2 dengar jawapan simple,bersahaja dan berani wakakaka! nak gelak

lecturer pandang tepat pada muka saya, oh sebab umah dekat awak masuk u...?? "soal lecturer

lalu aishah tambah lagi jawapannya.. secara jujur mungkin sebab itu,dan saya jawapan lain kenapa saya masuk dan memilih
u....Pada mula2nya saya pilih dan terpikir akan masuk dan bertemu jodoh dengan U... dan kos ni,sebab saya memang
x terpikir akan masuk u....:) dengan senyuman terukur pada bibir aisha yang bersahaja..

kata orang tak kenal maka x cinta,x cuba belum tahu..alhamdulillah akhirnya saya dapat menyuaikn diri dengan kos ni
malah makin minat pulak..tu kisah saya di melaka,(bukan tempat sebenar)

Aishah seorang pelajar yang lain dari yang lain,sape kenal dia..akan tahu perangai dia..tapi
xsemua kawan2 dia boleh menerima konsep yang aishah bawak,sebab aisyah lebih suka diam,sendirian,berjalan seorangan

mungkin kawan2 nya tidak faham,tapi aishah lebih bijak dan faham akan keadaan yang akan berlaku nanti
(biarlah rahsia)..^_^

No comments:

Post a Comment