Monday, January 25, 2010

TERkejut


Salam buat pembaca...kini aku kembali mencoret kisah ku...Harini,aku sangat terkejut...(ALLAH sahaja yang thu)Aku bertemu dengan sahabat yang sudah lama juga xketemui..dunia ini begitu kecil...sape tahu,sape bilang...sahabat ku ini...merupakan sahabat yang sudah lama xkutemui..tidak ku sangka...lukisan yang telah dulu...merupakan hasil kerja ku...telah dia abadikan di blog nya....sedang kan aku..sendiri tidak mungkin terpikir akan nya lagi..tetapi hal yang lalu telah memberikan ku serba sedikit HIKMAH dari kisah silam ku...andai kata aku tak temuimu di dunia nyata...ttp ALLAH telah mengizinkan nya kembali...andai kau sahabat telah menziarah blog ku...bacalah kisah ku ini...telah pun aku memaaf kan kau sahabat...aku telah maafkan segala silap mu...salam kasih jannah....usah diingati kisah lalu...anaggaplah ia sebagai HIKMAH DARI TUHAN

No comments:

Post a Comment